Formularz zgłoszenia wezwania serwisu

  • Serwis kontakt

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami.

Region południe (Małopolska, Śląsk, Dolny Śląsk)

Region północ (Mazowsze, Łódzkie)

Etap 1

Zgłoś usterkę online w 2 minuty

Etap 2

Formularz trafi do kierownika serwisu oraz do osoby wystawiającej faktury

Etap 3

System nada indywidualny numer zgłoszenia i prześle zwrotnie potwierdzenie mailem

Etap 4

Serwis skontaktuje się z tobą w ciągu jednej doby roboczej, jednak jeśli coś jest pilne, zadzwoń pod +48 662 749 338

Etap 5

Twój konsultant zleci odpowiednie dla zgłoszenia dalsze czynności serwisowe

Cennik usług serwisowych
Podesty Rentals

Ceny netto + 23% VAT, obowiązuje od 7.03.2025

Uzupełnianie paliwa12 złza każdy brakujący litr
Ładowanie rozładowanych akumulatorów (115-300 Ah) małe maszyny43 złzdarzenie / sztuka
Ładowanie rozładowanych akumulatorów (300-450 Ah) średnie maszyny75 złzdarzenie / sztuka
Ładowanie rozładowanych akumulatorów (powyżej 450 Ah) duże maszyny135 złzdarzenie / sztuka
Mycie, czyszczenie maszyny120 złza każdą godzinę
Mycie, czyszczenie rusztowań25 złza każdy element
Koszt pracy serwisu250 złza każdą godzinę
za każdą godzinę150 złKoszt postoju transportu
Duplikat kluczyka80 złsztuka
Zawleczki przy poręczach35 złsztuka
Usuwanie obcych oznaczeń50 złsztuka
Brak naklejki50 złsztuka
Dojazd serwisu2,50 złkażdy kilometr
Zdjęcie blokady GPS50 złmaszyna
Założenie blokady GPS na żądanie25 złmaszyna
Wysłanie wezwania do zapłaty pocztą tradycyjną35 złzdarzenie
Wysłanie faktury pocztą tradycyjną20 złzdarzenie
Opłata dodatkowa za brak płatności po terminie wezwania40 Єfaktura
Transport w weekendplus 150%kurs
Transport w godz. 18:00 – 6:00plus 200%kurs
Załadunek/rozładunek specjalistyczny (żuraw)500 złgodzina + dojazd km

Informujemy, że z dniem 7 marca 2025 r. aktualizacji uległa cena kilometra dojazdu serwisu. Aktualna cena wynosi 2,50 PLN + 23% VAT za kilometr.

Nasz serwis

Wynajmowane od nas podnośniki przechodzą regularne przeglądy, konserwacje i naprawy zgodnie z wytycznymi producenta oraz normami Urzędu Dozoru Technicznego. 

Wszyscy nasi serwisanci są fachowcami z kwalifikacjami potwierdzonymi  zdanymi egzaminami UDT. 

Dbałość o szczegóły pozwala zapewnić wysoką jakość techniczną wynajmowanych klientom zwyżek. 

W przypadku powstania usterki nasz mobilny serwis dociera na miejsce prac w ciągu kilku godzin od chwili zgłoszenia. Diagnozę awarii wykonujemy telefonicznie, następnie wysyłamy serwisanta mobilnego, który zajmuje się naprawą maszyny. 

Wszystkie wynajmowane przez nas podnośniki i ładowarki spełniają wymogi techniczne i prawne do wykonywania prac. 

Jeśli posiadana przez Ciebie maszyna wymaga serwisu lub konserwacji zadzwoń do nas. 

Chcesz skorzystać z oferty?

Zapytaj o bezpłatną wycenę wynajmu wybranego modelu!

Skontaktuj się