Nasza firma

Jesteśmy polską firmą z udziałem kapitału zagranicznego. W kilku krajach działamy jako grupa Robirent. Łącznie nasza flota to ponad 2.000 maszyn do wynajmu oraz tysiące metrów rusztowań aluminiowych. W Polsce działamy od 2015 r. Nasz zespół to kilkanaście osób z wieloletnim doświadczeniem w wynajmie.

Misja naszej firmy

To chęć dawania inspiracji do działania, motywacji aby zapewnić najlepszą usługę, na wysokim poziomie, żeby spełnić potrzeby klienta

Nasze 4 najważniejsze wartości

ZAANGAŻOWANIE

Jesteśmy przekonani o słuszności naszych działań i celów, zdecydowanie dążąc do ich realizacji, poświęcając temu wiele czasu sił i energii. Zaangażowanie w pracę cechuje naszych pracowników na każdym szczeblu hierachii. Angażujemy się w pełni, na 100% również w relacjach wewnętrznych.

PROFESJONALIZM

Naszą działalność uprawiamy zawodowo. Stanowi podstawę naszego utrzymania. Posiadamy szeroką wiedzę i doświadczenie w tym co robimy. Jesteśmy za nasze działania odpowiedzialni. Nasze usługi cechuje wysoka jakość.

TERMINOWOŚĆ

Prace wykonujemy w czasie określonym umową. Dokładamy starań aby zawsze być punktualnym. Świadczone przez nas usługi wymagają szybkiego wykonania i zachowania  ustalonego terminu. Stosujemy we wszystkich aspektach naszej aktywności: zarówno względem pracowników jak i kontrahentów.

ZADOWOLENIE

Chcemy wypełniać Twoje zamówienia i zlecenia w pełni żebyś poczuł przyjemność z pomyślnego obrotu sprawy. Nieustannie pracujemy nad pełnym zadowoleniem naszych pracowników, klientów i dostawców. To główny powód dlaczego tak wiele kontrahentów z nami pozostaje.

logo-1
logo-2
logo-4
logo-3
logo-6
logo-7
logo-8
logo-5

W Podesty.Rentals dodajemy unikalną wartość do twojego doświadczenia najmu, w postaci kompleksowej asysty zespołu utalentowanych osób, których celem jest zapewnienie maksymalnej satysfakcji ze świadczonej przez nas usługi. Na każdym etapie obsługi lub procesu sprzedaży staramy się perfekcyjnie dobrać odpowiednie dla Twoich prac narzędzie, wyposażenie lub maszynę albo rozwiązanie logistyczne, aby Twoje pracy nabrały odpowiedniego tempa. Pomagamy również w zaznajomieniu operatorów z podstawową obsługą, jeśli to konieczne.

Wynajmem zajmujemy się od kilkunastu już lat. Poprzez powiązania właścicielskie należymy do bałtyckiej sieci wypożyczalni, która swoją działalność rozwija w takich krajach jak Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy i Ukraina. Specjalizujemy się w obsłudze klientów biznesowych i instytucjonalnych (firm).

Naszych klientów traktujemy po partnersku. Współpraca z klientami to dla nas strefa współpracy, stąd nasze podejście jest zawsze indywidualne, partnerskie.

Wybieramy wyłącznie najlepsze i najlepiej sprawdzone marki na rynku takie jak: Genie, JLG, Manitou, Nifty, Youngman, Boss i wiele innych.

Zasady współpracy

Nie decydujemy się na półśrodki, z nami współpraca ma być czystą przyjemnością! Gwarantujemy:

ZAANGAŻOWANIE
100%
PROFESJONALIZM
100%
TERMINOWOŚĆ
100%
ZADOWOLENIE
100%

Nasz zespół

Anna, Kierownik Oddziału Śląsk 

Pracuję w Podestach od 2019 roku. Początkowo zajmowałam się sprawami administracyjnymi, organizacją badań UDT, wsparciem handlowców, a od 2020 r. aktywnie w sprzedaży i zarządzaniu oddziałem w Sosnowcu. Wcześniej pracowałam w administracji ubezpieczeń.

Magdalena, Logistyk

Pracuję w Podestach od maja 2021 roku. Organizuję całokształt operacji związanych z transportem i logistyką. Rozliczam koszty transportu. Wystawiam dokumenty związane z wynajmem, sprzedażą oraz transportem. Pracuję w oddziale w Sosnowcu.

Łukasz, Kierownik Oddziału Mazowieckiego

Pracuję w Podestach od 2017 roku. Od początku aktywnie w sprzedaży jako Rental Manager, Kierownik Oddziału w Łodzi, a od 2019 roku również jako Kierownik Oddziału Mazowieckiego w Serokach Parceli (gm. Teresin).

Tomasz, Rental Manager Mazowieckie

Pracuję w Podestach od stycznia 2021 roku. Wcześniej, przez ponad rok, pracowałem w spółce Bokstelis należącej do wspólnika szefa, na terenie Litwy. Jestem Litwinem. Języka polskiego nauczyłem się pracując w Podestach. Zajmuję się sprzedażą usług najmu na terenie Mazowsza.

Robert, Manager Serwisu

Pracuję w Podestach od 2017 roku. Od początku zajmuję się organizacją serwisu, badaniami UDT, serwisem zdalnym i szkoleniem nowych serwisantów. Pracuję w oddziale w Sosnowcu i Serokach.

Marcin, Technik Serwisu

Pracuję w Podestach od 2018 roku. Zajmuję się przygotowaniem maszyn do wydania. Przyjmuję zwroty sprzętu. Wykonuję naprawy mechaniczne związane z utrzymaniem wyglądu sprzętu, w tym jego czystości. Jestem serwisantem. Pracuję w oddziale w Sosnowcu.

Jacek, Kierowca 

Pracuję w Podestach od 2019 roku. Zajmuję się realizacją dostaw i zwrotów maszyn, urządzeń, rusztowań aluminiowych oraz ogrodzeń tymczasowych. Uczestniczę w przygotowaniu maszyn i sprzętu do wydania. Przeprowadzam krótki instruktaż naszym klientom.

Rafał, Kierowca

Pracuję w Podestach od 2018 roku. Zajmuję się realizacją dostaw i zwrotów maszyn, urządzeń, rusztowań aluminiowych oraz ogrodzeń tymczasowych. Uczestniczę w przygotowaniu maszyn i sprzętu do wydania. Przeprowadzam krótki instruktaż naszym klientom.

Artur, CEO

Pracuję w Podestach od 2015 roku. Jestem współwłaścicielem i członkiem zarządu. W branży wynajmu pracuję od 2006 roku. Wcześniej, przed Podestami, byłem managerem zarządzającym siecią wypożyczalni w Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Działalność charytatywna

Zakres działania

100% jakości naszych usług gwarantujemy w obszarze działania na terenie województw, w którym mamy zlokalizowane magazyny i mobilny serwis

Mazowieckie
100%
Łódzkie
100%
Śląskie
100%
Małopolskie
100%

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię nasza oferta wynajmu rusztowań, maszyn lub urządzeń? Skontaktuj się z nami i określ swoje potrzeby.

Poczekaj na wycenę

Chętnie przedstawimy Ci cennik i określimy warunki współpracy. U nas nie ma ukrytych kosztów, stawiamy na jasne zasady.

Podpisz umowę

Jeśli akceptujesz nasze zasady współpracy, podpisujemy umowę, w siedzibie Twojej firmy, w której jasno określone są warunki wynajmu sprzętów.

Skontaktuj się po niezobowiązującą wycenę