Rekrutacja, Odpowiedzi na pytania kandydatów
Sięgaj wyżej! Zawsze!
Nie decydujemy się na półśrodki, z nami współpraca ma być czystą przyjemnością!
Stanowiska – dowiedz się czy do nas pasujesz zanim wyślesz aplikację
Rental Manager
Nasz przedstawiciel w terenie. Odwiedza miejsca prac naszych obecnych i potencjalnych klientów. Prowadzi rozmowy dotyczące bieżących najmów, ofert, zapotrzebowania, płatności i transportu. Aktywnie poszukuje nowych klientów i nowych możliwości rozwoju usług najmu. Aktualizuje swoją wiedzę i prezentuje klientom unikalne rozwiązania.
Z kim będziesz pracować?
Przede wszystkim z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Nasz przedstawiciel reprezentuje naszą firmę, tworzy jej pozytywny wizerunek na rynku, odpowiada na zapytania klientów, negocjuje ceny i warunki współpracy, ustala terminy i formy płatności.
Administracja: Logistyk, Księgowość, CEO – codzienna komunikacja dotycząca terminów rozpoczęcia i zakończenia usług, terminowe przesyłanie dokumentów rozliczeniowych, składanie raportów z działań handlowych
Serwis: Technik Serwisu, Kierownik Serwisu – komunikacja dotycząca powstałych usterek w miejscu prac, terminów ich usunięcia, stopnia przygotowania sprzętu i jego stanu technicznego
Sprzedaż: Kierownik Oddziału, inni Rental Managerowie – ustalenia dotyczące rodzaju i ilości dostępnego sprzętu, relokacje sprzętu pomiędzy oddziałami i klientami, zgodność ustaleń handlowych, wymiana informacji o wspólnych klientach
Kiedy wiadomo czy Twoja praca jest efektywna?
Widać to po wyniku sprzedaży. Jest to kombinacja ilości wynajętego sprzętu, długości jego trwania oraz stawki najmu. Każdy z wymienionych parametrów rzutuje na sumaryczną wartość wystawianej klientowi faktury.
Nowo przyjęty kandydat, w ciągu pierwszych miesięcy, pozyskuje samodzielnie klientów i samodzielnie buduje swoją bazę klientów. Po tym okresie, w miarę nabywania doświadczenia, może otrzymać do obsługi naszych stałych klientów co w sposób znaczny wzmacnia wynik.
Każdy z Rental Managerów otrzymuje do realizacji plan sprzedaży, którego procentowa realizacja obrazuje stopień efektywności jego działań. Wartość planu odpowiada możliwościom towarowym spółki, porze roku, potencjałowi obsługiwanego rynku oraz dotychczasowym doświadczeniom spółki.
Mierzone są wskaźniki jakościowe takie jak marża, ilość aktywnych klientów, powtarzalność zamówień, itp. Stworzyliśmy elektroniczny system, które ułatwia nam pomiar tych danych.
Wyniki omawiane są na spotkaniach działu handlowego w cyklach comiesięcznych. Ocena jest dokonywana w cyklach kwartalnych.
Jakie wartości firma ceni?
a) zaangażowanie
b) skuteczność
c) jakość
Jakie narzędzia możesz otrzymać?
a) samochód osobowy, najczęściej jest to Skoda Octavia, VW Golf, Toyota Auris
b) laptop, obecnie korzystamy głownie z produktów Apple
c) tablet, marka jw.
d) smartfon, różne mark, w zależności od aktualnych ofert operatorów
e) dostęp do biura, najcześciej własne biurko przy którym możesz wykonywać tą część pracy, która wymaga spędzania czasu przed komputerem
f) gadżety reklamowe i prezenty dla klientów: co jakiś czas spółka zamawia różne gadżety, które Rental Managerowie zostawiają bezpłatnie naszym klientom
Kiedy wypłata? Kiedy premia ?
a) wynagrodzenie podstawowe jest wypłacane najpóźniej do 10-go każdego miesiąca
b) wszelkie dodatki wypłacane są do 15-go każdego miesiąca
c) rozliczenia zaliczek na wydatki gotówkowe wypłacane są do 25-go każdego miesiąca
Kto będzie moim szefem?
Bezpośrednim przełożonym Rental Managera jest Kierownik Oddziału lub w przypadku jego nieobecności CEO spółki . Kierownik zajmuje się bieżącą koordynacją działań. Oceną stopnia ich wykonania i zgodności z założeniami, CEO spółki.
Ile można zarobić?
Wysokość wynagrodzenia zależy od osiąganych wyników sprzedaży usług oraz stopnia realizacji planu sprzedaży i wskaźników jakościowych. Stanowisko Rental Managera to jedno z najwyżej opłacanych pozycji w spółce, ze względu na ogromny wpływ osiąganych wyników na całokształt sytuacji finansowej firmy. Możesz przyjąć, że twoje zarobki przekroczą średnią dla stanowiska, po zbudowaniu bazy klientów, co w najlepszym przypadku zajmuje kilka miesięcy, a w najsłabszym kilkanaście.
Rozwój, a może awans?
Tak, jest możliwy awans na stanowiska wyższe tj. Kierownik Oddziału lub Dyrektor. Nasza spółka systematycznie, nieco wolniej niż na początku, rozwija się. W najbliższych latach ten rozwój może przyśpieszyć w skutek osiągnięcia “dojrzałości finansowej”. Finansowy rozwój w naszej spółce jest ciągle możliwy w miarę powiększania wyników sprzedaży, nawet jeśli nazwa stanowiska będzie przez długi czas niezmienna.
Okres wdrożenia
To najczęściej pierwsze trzy miesiące. Dostajesz swojego “opiekuna”, który bezpośrednio kieruje twoją pracą, pomaga w prowadzeniu spotkań handlowych, monitoruje twoje postępy i koryguje błędy. W tym okresie oczywiście będziesz mieć do realizacji plan sprzedaży, odpowiednio dostosowany do twoich możliwości. Nie zostawimy ciebie samego/samej.